czwartek, 31 marca 2016

Po to jesteśmy

 Będąc w blogosferze stanowimy drużynę, rodzinę coś bardzo specjalnego. Nie znamy się a jednak łączy nas to coś.
Tutaj był pierwszy post z informacją co się stało KLIK
Skopiowałam następny post Dusi.   Link bardzo ułatwia możliwość wpłat.

 

"Podzielcie się z Nami

Kochani jestem Wam wdzięczna za słowa pocieszenia i  chęć pomocy, tym którzy chcą podzielić  się z Nami przysłowiową złotówką podaję link do zbiórki zorganizowanej przez Nasza córkę https://pomagam.pl/pomozgrzesiowi

  
Dziękujemy za każde słowa wsparcia i każdy grosz - Dusia i Grzegorz"

1 komentarz:

  1. To straszne co spotkało Dusie i Jej męża. Również wsparłam ile mogłam, mam nadzieję, że podniosą się z tej tragedii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...