sobota, 26 kwietnia 2014

Candy, rozdawajka, giveaway :)

No tak...
Dzięki Wam lubię prowadzić blog. I chciałabym Wam za to podziękować.
Trochę statystyki: ponad 2 lata prowadzenia, wejść na bloga ok 86 tysięcy, 201 obserwatorów :)  :) !!! 167 postów, 1643 komentarze :)
Do przygarnięcia jest transferowa taca z dmuchawcem, gipsowa ramka z aniołkiem i wydruki do transferów.

Może znajdą się chętni żeby przygarnąć powyższe.

Zasady jak zawsze:

  • komentarz pod tym postem
  • banner na bocznym pasku
  • obserwatorzy mają podwójny głos
  • zapisy trwają do 29 maja

80 komentarzy:

  1. Czy znajdą się chętni? Jeszcze się pytasz? No pewnie, ja już się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie że chętni są i ja ustawiam się w kolejce taca jest prześliczna .
    Obserwuję jako Ewa-Handmade-Art
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że są chętni. Ja jestem nawet bardzo chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej tacy nie odpuszczę:))) inne prezenty też świetne - wiadomo! Zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się oczywiście i udostępniam na fb https://www.facebook.com/agnieszka.salczynska.3 :)
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Taca mnie się marzy:-) może nr 7 przyniesie szczęście:-) gratulacje i udanego kolejnego roczku:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że się zapisuję :) Pozdrawiam bardzo serdecznie i gratuluję stażu blogowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy. Też zaczynałam blogowanie w maju. Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście bo fajnie byłoby posiadać coś zrobionego rączkami takiej zdolnej osóbki jak Ty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję od dawna i podziwiam tak samo długo tym chętniej przygarnęłabym takie piękne cukierasy :) pozdrawiam i gratuluję takich wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ta taca i obrazek idealnuy do mojej kuchni...stalę w kolejce i gratuluję rocznicy:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie może mnie tu zabraknąć! Obserwuję od dawna. Zapraszam też na moje Candy!

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie, że się zapisuję na Twoje cukieraski! obserwuję od dłuższego czasu! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również z chęcią powalczę :) Aniołek uroczy, taca też niczego sobie :D

    Obserwuję oczywiście od dawna :) Banerek też już wylądował u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. z ogromną przyjemnością zapisuje sie na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam:) gratuluje 2 rocznicy!!! Życzę kolejnych udanych lat blogowania:):)
    Chętnie stanę i ja w kolejce po te cudenka!!!
    Obserwuję jako Aneta O
    Banerek u mnie : http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja :) ładnych rzeczy nigdy za wiele, a Twoje cuda zachwycają :)
    przy okazji zapraszam na nasze candy-niespodziankę ;)
    http://domordoruwlewo.blogspot.com/2014/04/candy-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyłączam się do zabawy. Zapraszam na candy u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne Candy =) Może mi się poszczęści tym razem. Obserwuję, a banerek wrzucam tutaj www.passiflora85.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja ustawiam się w kolejce po te cuda. :)))
    Obserwuję jako Marta Wołowiec.
    Zapraszam do mnie na przydasiową rozdawajkę. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przygarnę:)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mam pojęcia, co się robi z wydrukami do transferów, ale taką tacę to bym chciała mieć... a jak mi się poszczęści, to się może przy okazji czegoś nowego nauczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja podziwiam już dawno te śliczne twe transferki :) wiec sie zapisuję !

    OdpowiedzUsuń
  25. Super dmuchawce - ja poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odkąd obserwuję Twoje prace, to cały czas mam ochotę zrobić wreszcie coś transferowego. Jeśli wygram, to na pewno już nic mnie nie powstrzyma. Taca śliczna, aniołek i transfery też. Mnie mnie, wybierz mnie! :) Obserwuję od dawna. Banerek u mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Aha. Zapomniałabym. Zapraszam do mnie na Candy urodzinowe! Koniec 6.05

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze Twoje poczynania. Ustawiam się w kolejce i melduję, że banerek wisi tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej. Pierwszy raz tu jestem, ładny blog, ładne prace. obserwuję, chętnie tu zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Staję w kolejce , a tylu przede mną....Pozdrawiam:) a i obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję 2 latek i życzę jeszcze wielu następnych. Z miłą chęcią staję w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. z Mila checia sie zapisuje na takie cudenka ! Banerek dodany, do obserwatorow dolaczylam tak tez bede odwiedzac czesto :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chcę taka tacę od dawna, więc się zapisuję skoro chcesz oddać w dobre ręce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczności. Taca jest piękna. Ustawiam się w kolejce i z miłą chęcią obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cuda! Staję w kolejce po te śliczności!!! :)
    I zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  37. Niesamowite cukierasy, chętnie ustawiam się w kolejce, zwłaszcza, że prawdziwych cukierów mi nie wolno, to może na osłodę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  38. dołączam do kolejki po cukierasy :) i do grona obserwatorów również :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pozdrawiam i staję w kolejce po candy-jak sie coś robi to wszytsko się przydaje. Może mi wpadna te przydasie?:))
    Życzenia spełnione
    http;//handmadebydyda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję i zyczę następnych latek z nami :)
    staje i ja w kol...wiatr :)ejecze , kocham Anioły i dmuchawce ...latawce

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne cukierasy rozdajesz... Oczywiście staje po nie w kolejce.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się i ja banerek na bloga wrzucony na dole wśród innych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Tacę i spółkę chętnie przygarnę. A jeśli i Ty masz ochotę na cukieraski, zapraszam do siebie na Powoluśku. Gratuluję pięknej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  44. Grzecznie staję w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Dołączam do obserwatorów i do kolejki :) banner na http://pracownianati.blogspot.com/ Pozdrawiam i gratuluje rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  46. Super taca! Zgłaszam się z przyjemnością! Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Myszy chętnie ustawiają się w kolejce po te cukierasy. Obserwujemy blog jako Panna Mysia, a banerek wklejamy o tu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    Pozdrawiamy ser-decznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Taka taca to moje marzenie a aniołki zbieram od dawna więc znajdzie się dla niego miejsce w moim domu. Zapisuje się . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętna jestem, nawet podwójnie, bo obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie piękności, że nie można nie wziąć udziału!:) Zgłaszam się do zabawy, banner wisi na kuffart.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  51. Prowadzisz fajny blog, z przyjemnością będę zaglądać tu częściej :)
    Chętnie wezmę udział w candy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. Super upominki przygotowałaś. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow, grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się do rozdawajki:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo tu miło...taca jest przecudna, dlatego chętnie o nią zawalczę. Serdecznie pozdrawiam Iza
    zapraszam do siebie http://domoweciepelko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Staje w kolejce po te cudowności:) Banerek na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się
    baner:http://apetycznykasek.blogspot.com
    obserwuje jako Klaudia kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna taca, idealna :D
    Obserwuję od dawna - Madeleine
    Zapisuję się do candy

    OdpowiedzUsuń
  59. To i ja wezmę udział w tak pięknym candy :)
    Gratuluję!
    Ania z Plum in the kitchen
    http://www.pluminthekitchen.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Chcę taką tacę, bardzo:)))
    Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga. Oby tak dalej.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  61. Latawce dmuchawce wiatr.....przyniosły mnie do Ciebie więc grzecznie ustawiam się po przygotowane słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  62. Może z tymi transferami coś by mi się udało :) Z nadzieją ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  63. gratulacje! nagrody cudne - staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratulacje!
    Ustawiqm się w długiej kolejce. Mam nadzieję być szczęściarą!!!
    Baner dodany: http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się. :) Banerek dodany: joannahandmade2.blogspot.com
    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Obserwuje jako Iwona M.

    OdpowiedzUsuń
  67. fantastyczne słodkości, zgłaszam się i ja:)
    obserwuje a banerek u mnie na blogu,
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana, winszuję kolejnego roczku! Niech Ci się chce kolejne latka-pisać próbować nowych technik :)
    Powiększam Twój ogonek :)

    OdpowiedzUsuń
  69. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetna taca, czarno-białe motywy są przepiękne :)
    Zgłaszam się i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  71. wszystkiego naj i jeszcze wiecej radosci z prowadzeniabloga Ci zyczę
    cukierasy takie cudne, ze chetnie sie zapisuję, obserwuję jako Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję wyniku:) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. wow! świetne candy! od zawsze chciałam spróbować transferu jednak nie mam dostępu do odpowiedniej drukarki:(
    przygotowałaś wspaniałe nagrody! chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  74. Trafiłam tutaj oczywiscie poprzez link na innym blogu.
    Motyw dmuchawców na tacy to ja strzała Amora prosto w serce. Uwielbiam te rośliny...
    Małe szanse, ale zapisuję się !
    Oczywiście zalinkuję też u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  75. Chętnych duuuużo. Nie zniechęcam się. Trzymam kciuki za siebie ;) Może się uda zostać właścicielką tak wspaniałych nagród ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. No ba!
    Jeszcze ja, jeszcze ja!
    Z radością udział biorę!
    Transfery oststnio u mnie non stop na topie!
    Pyszne wszystkie cukierasy !
    Zobacz jaki ze mnie człek łasy!
    Banerek wisi na
    Mój Magiczny Decoupage
    Obserwuje jako ja
    PA!pa!

    OdpowiedzUsuń
  77. kurcze i spóźniłam się na candy:-( a takie piękne cukierasy,chyba sobie tego nie daruje ;-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...