niedziela, 11 października 2015

Powrót i candy

Wracam, wracam na bloga! Cieszę się, naprawdę mam radochę z powrotu. Długo mnie nie było. Wracam z nadzieją, że przyjmiecie mnie ponownie do blogosfery :)
A że mam skruszkę z powodu tak długiej nieobecności, postanowiłam, że wrócę z rozdawajką.
Prezenty są 100% wykonane przeze mnie. Liczę, że spodobają się i, że nie zapomnieliście o mnie i Ktoś zapisze się do rozdawajki.
Banery do pobrania

Zasady:
napisz komentarz
umieść baner u siebie na blogu
będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz dołączyć do obserwatorów
Prezenty z bliska


Poszewka z "kocim" transferem

Dwustronny szyld, udający stary
I szydełkowy kocumber z wielkimi oczami :)
Podczas mojej nieobecności coś dłubałam - pokażę te rzeczy w następnych postach. Dostałam też piękny prezent, ale też pokażę później.
Zapraszam serdecznie do zabawy

36 komentarzy:

  1. ogromnie się cieszę z Twojego powrotu i od razu zapisuję się na tę cudną rozdawajkę!!! Marta by oszalała za tym niebieskim kociakiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. NO nareszcie moja kochana, czekałam, czekałam, aż się Ciebie doczekałam. YUPI! Teraz już zdrowa bądź z nami na długooooo. Aj ten szyldzik bommastyczny, tylko miejsca w mieszkanku brak

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie myślałam o Tobie kilka dni temu, że dawno tu Ciebie nie było. Z przyjemnością się zapisuję i cieszę się, że jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja staję w kolejce po te cukiereczki :))
    Czasem każdy potrzebuje odrobiny odpoczynku. Ale dobrze jest wrócić :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie się cieszę, że jesteś, tryskasz humorem i pomysłami:):):)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po te wspaniałości.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wróciłaś, ciekawe co powstało, czekam na nowe notki :)
    Kociak wygląda super, chciałabym takiego mieć, więc zapisuję się do zabawy, kto wie, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już prawie straciłam nadzieję, a jednak! ;) Bardzo się cieszę, że znów blog działa i czekam z niecierpliwością na kolejne posty ;)
    A na candy się oczywiście zapisuję, taka poducha to jest coś :) Wszystko piękne i zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj faktycznie dawno Cię nie było, ale mam nadzieję, ze już z nami zostaniesz :)
    Do candy zgłaszam się z przyjemnością :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. SUper że wróciłas :)))
    Mimo że nie mam bloga, chciałabym sięprzyłączyc do zabawy bo warto ):
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ,że znowu jesteś
    zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakżesz miło Cię widzieć :) Tęskniłam za Tobą i Twoimi pracami :)
    Na kocie prezenty zapisuję się z ochotą, bo w domu mam dwie sroki na koty :D
    W wolnej chwili zapraszam Cię na 3 urodziny mojego bloga :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też spróbuje,bo fajne prezenty....

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    Banerek wisi na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Och...koty w roli głównej :)
    Grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział!!! i staje w kolejce :)
    Banerek wisi... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  16. Que bom que você voltou!
    Parabéns pelos lindos trabalhos, adorei o gatinho.

    Um abraço
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  17. Que bom que você voltou!
    Parabéns pelos lindos trabalhos, adorei o gatinho.

    Um abraço
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja bardzo chętnie się przyłączę! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpadłam tylko napisać, że ogromnie się cieszę z Twojego powrotu! Bardzo bardzo :-) Tym razem nie ustawiam się w kolejce, na pewno znajdzie się ktoś bardziej potrzebujący takiego uśmiechu szczęścia :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię twoje posty:) Jako cichy podglądacz i ja się zapisuje w twojej zabawie:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam z powrotem w blogowym świecie! Kocur jest czadowy. Oczywiście ustawiam się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie się zgłaszam na candy ! Banerek ląduje u mnie i zapraszam przy okazjii na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także a jakże szczęsia spróbuję, na Candy się zapisuję:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także a jakże szczęsia spróbuję, na Candy się zapisuję:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne nagrody, staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  26. z przyjemnością zgłaszam się do candy :)
    obserwuję jako Zuza
    dodałam baner na dialoginaiwne.blogspot.com
    mail fraglesik08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne nagrody :)
    Z chęcią wezmę udział w konkursie :P
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział i ja!

    Obserwuję :) i dodałam baner: http://kamira90.blogspot.com
    Kamira1990@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także bardzo się ciesze z Twojego powrotu, i już czekam na kolejne piękne prace :)
    Z chęcią zapisuję się do Twojego candy - uwielbiam koty, a Twoje są przeurocze :)

    Pozdrawiam https://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział - Marian! Tu jest jakby luksusowo to jest to :D
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/ - baner

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cudeńka :)
    Zapisuję się i ja do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się zapisuję bo kotki lubię a takich szyldzikach marzę :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Są koty to koniecznie staję w kolejce :)
    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością się zapisuję! Banerek na http://maneruki.blogspot.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...