wtorek, 7 maja 2013

Słodycze, słodycze rozdaję!

Od bardzo, bardzo dawna zbierałam się do rozdania cukierków.
Okazji jest wiele, i przedawnione, i obecne, i przyszłe :)
Ale do rzeczy:
Chciałam ofiarować komuś  troszkę moich pasji, a więc technik różnych.
W woreczku prezentowym (oczywiście z transferem) "zamknęłam":
kolczyki kostki robione cubic raw,  kolczyki frywolitkowe, donut'a złoto perłowego, misia szydełkowego i oczywiście... wydruki do transferu :)
Do woreczka nie zmieściły się powyższe przydasie, ale na pewno będą w wysyłce.

A teraz zasady:
1. komentarz pod tym postem
2. podlinkowany banerek na blogu (jeżeli nie masz bloga napisz maila w komentarzu)
3. bycie obserwatorem nie jest konieczne, ale będzie mi bardzo miło jak dołączysz do grona podglądających
i osoby obserwujące dostaną bonusik :) głos razy 2
4. zapisy do 15 czerwca 2013 r.
ZAPRASZAM SERDECZNIE

104 komentarze:

  1. bardzo chętnie wezme udział, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podglądaczem już jestem jakiś czas więc chętnie stanę po twoje cukierasy, bo są supraśne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z wielką przyjemnością staję w kolejce:) Chętnie wszystko bym zgarnęła....:) Obserwuje jako isza, banerek na deco-szuflada.blogspot.com, pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudne cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :) obserwuję od zawsze ;) banner już dodany na domordoruwlewo.blogspot.com
    z niecierpliwością oczekuję na wyniki :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zgłaszam!!! Cudne wszystko!
    banner na domordoruwlewo.blogspot.com dodany ten co wyżej, ale robię Izu konkurencję:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekły mnie Twoje "cukierasy" więc i ja stanę w kolejce :)
    Miłka

    http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No i ja też! Poproszę dopisać mnie do listy chętnych :) Wszystkie warunki spełnione
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się przyłączam - kuszą mnie kolczyki i ten słodki misiu:P
    jeżeli jesteś zainteresowana zapraszam do siebie na rozdawajkę http://pasjejustychy.blogspot.com/2013/05/candy-candy-czyli-zapraszam-po.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,bardzo chętnie się zapisuje,pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączę do kolejki i z przyjemnością zaobserwuję: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie się zapisuję. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolczyki są prześliczne to one mnie tu zwabiły , chętnie przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie stanę w kolejce po te cudeńka :D Dzięuję też za udział w moim candy!
    Pozdrawiam i oczywiście zostaję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie się zapisuję ;)
    http://poleskieinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło mi Cię poznać i zapisać się do Twojej zabawy i do obserwatorów bloga. Transfery to coś czego chciałabym spróbować. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki cudny misio, przypomina mi zabawke z dzieciństwa. A transferki równiez niczego sobie, warto spróbować nowej techniki. Zaobserwowałam bloga i zapisuję się z wielką przyjemnością na cukierasy oraz zapraszam do siebie na candy:
    http://rondoart.blogspot.com/2013/05/candy-czyli-dzien-podeptanych-na-smierc.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią wezmę udział w zabawie ^^
    banerek leci na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się na te słodkości- obserwatorem jestem i dodaję witrynkę do ulubionych: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. staję i ja w kolejeczce :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja się ustawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miło mi będzie przyłączyć się do zabawy, tym bardziej, że przepiękne rzeczy przygotowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Obserwuje jako Vivien W

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :) Banerek dodany na blogu http://lacusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zabawa.
    Candy ja marzenie. Miś urodą powala !!!
    Cudne rzeczy robisz !!!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudeńka rozdajesz :) Z przyjemnością i ja ustawie się w kolejce i spróbuje szczęścia :) I oczywiście zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią ustawiam się w kolejce:-) Bo i prezenta ciekawe, bardzo bardzo, i Twój blog ogromnie ciekawy i insirujący:-) Na razie tylko pobiegałam po kątach i kącikach i bardzo mi się podoba:-) Muszę sobie wygospodarować nieco czasu by zrobić to wolno i porozkoszować się tym co widzę:-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło i gratuluję talentów:-) i cierpliwości, bo to - widzę - czasem mrówcza praca. Pozdrawiam ciepło
    strzepki-okruchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością się zgłaszam. Woreczek cudny!

    http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajne rzeczy rozdajesz - z chęcią przyłączę się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Nudeńka zgłaszam się do do przygarnięcia ich.
    banerek na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    Pozdrawiam zla

    OdpowiedzUsuń
  30. Pooglądałam Twoje cudowności i ustawiam się w kolejce. Robisz piękne rzeczy. Moze i mnie coś skapnie z tych ślicnzości. Wklejam banerek u siebie. Pozdraiwma

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się, baner jest na blogu (http://pastelowy-imbryczek.blogspot.com/) i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja się zapisuję ... banerek zamieszczony, obserwuję i czekam....

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się. banerek jest, obserwuję.


    niewyspanajola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam bloga, ale zaobserwowałam za to :)
    nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako:bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja oczywiście też się zapisuję. Może dzięki tym dobrodziejstwom jakie ofiarowywujesz uda mi się w końcu zrobić swój własny transfer. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. z przyjemnością się zapisuję. tym bardziej że zaciekawił mnie Twój kursik. mam ochotę spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Spokojnie i bez wielkiej nadziei staję w długim sznureczku. Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Również się zgłaszam! Cieszę się, ze tu trafiłam, zostaję na dłużej :-)
    Baner: http://handmade-decoupage-pasja.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne prezenty przygotowałaś:)Mam nadzieję, że szczęście mi dopisze w losowaniu. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie mam nic frywolitkowego u siebie. Dlatego też zgłaszam się po Twoje prezenty. Poza tym nie próbowałam jeszcze na swoich pracach żadnego transferu. Banerek na moim blogu: tworczopomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne prezenty! Też chciałabym wziąć udział w losowaniu :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się i obserwuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam i jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. dzień dobry! ja po słodycze przyszłam:)

    kuffart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Cukierasy boskie!
    Ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo symaptyczne nagrody :) dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  49. O, ja bardzo chętnie w kolejce staję. Banerek już wisi.

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja staję w kolejce nie potrafię zrobić nic transferowego ale zawsze to podziwiam, zapraszam też na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Pędzę,lecą do kolejki!! nie też zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się z przyjemnością :)
    Obserwuję jako Misiowa Pani.
    zycienamisiowo@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie się zgłoszę :)
    Obserwuję jako Nely
    mail: olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem obserwatorem ,ale bloga nie mam,wydruki do transferów są cudne,może i do mnie uśmiechnie się szczęście.Pozdrawiam Anna z Pomorskiego,annar30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Może uda się wygrać te wspaniałe wydruki :)
    ewa9316@o2.pl, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne candy, zgłaszam się z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zainteresowałaś tym candy taką ilość osób, że małe szanse mam na wygraną, ale spróbować nie zaszkodzi. :D

    http://tworczedzialanie.blogspot.co.at/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zaczęłam obserwować i nie dla candy, tu jest po prostu ciekawie.

      Usuń
  59. Zgłaszam sie, obserwuję jako Ef.
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się :)
    elzbieta24055@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo chętnie się ustawiam w kolejce :) Zaobserwowałam, a baner umieściłam na blogu http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Podglądam i uśmiecham się do losu, szczególnie na kociątko mam ogromną chrapkę ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Super nagrody :))

    Obserwuję jako: patusia12110

    pikusnica12@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. ja z wielką ochota również biorę udział:)
    -już mm plan po co mi te "zabawki"

    mój adres: s.kulaszewicz@gmil.com

    obserwuję Cię:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Niesamowite wspaniałości,na cudownym blogu. Chętnie dołączam do obserwatorów, banerek zaraz wklejam i z pokorą staję w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: Paulina :)
    Banner: http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/
    Email: paullaa122@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja się zapiszę i stanę w tej długiej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dołączam do kolejki i z chęcią poobserwuję :) Pozdrawiam serdecznie! Marta

    OdpowiedzUsuń
  69. Podziwiam Twoje transfery, mnie ta sztuka póki co nie wychodzi i chętnie przygarnę taki śliczny woreczek z zawrtością :-)
    Oczywiście dołączam do grona stałych bywalców.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja się z chęcią przyłączę ;) zapraszam na mojego bloga w odwiedzinki bądź na sytałe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Z miłą chęcią dołączę się do grona obserwatorów. Na cukieraski oczywiście mam ochotę wielką.

    OdpowiedzUsuń
  72. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też poproszę o dopisanie :)
    piękne i kuszące candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. 2. iwantmoreandmore.blogspot.com
    3. obserwuję pzrez bloglovin, nie wiem co tam ci wswietli, wiec jakby coś to ejstem Moustache, Marlena, noi mam bloa els akes de bertrand paris :))
    świetne rzeczy tworzysz , mam już takiego kotka szydełkowego, misiu tez by sie do kolekcji przydała :)!

    OdpowiedzUsuń
  75. No i ja też dołączam do licznego grona chętnych na cukierasy. Obserwuję jako Monika R i to mój blog http://monczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się! Blog obserwowany, baner na blogu jest: http://eachtra.blox.pl/html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam sie, za chwilę zabieram sie do podlinkowywania, obserwowania itd.
    haft-tkanina-dzianina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wymarzone kolczyki frywolitkowe i przesłodki miś - i jak tu się nie skusić? :) banerek na misiunia.blogspot.com :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    Obserwatorem też jestem.

    OdpowiedzUsuń
  81. I ja się zapisuję. Woreczek piękny, a co dopiero zawartość :) Mam nadzieję, że może u Ciebie uda mi się wygrać po raz pierwszy. I dziękuję za Twoje odwiedziny na moim blogu. Obserwuję i wstawiam banerek!

    OdpowiedzUsuń
  82. Oczywiście się zgłaszam do zabawy;)
    Około rok temu zobaczyłam po raz pierwszy kolczyki frywolitkowe - od razu mi się spodobały i nieraz wracam myślami, do tego, że fajnie byłoby się nauczyc je robic^^ Zgłaszam się więc bo a nuż wreszcie mi sie uda?;)
    banerek na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  83. bardzo fajnie, że nie zamykasz się w jednej technice, zawsze trzeba szkolić swój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne prezenty przygotowałaś, ale ja mam zamiar często tu gościć. Z przyjemnością pomarzę o Twoich słodkościach !
    Obserwuję jako Terenia.
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się :)
    w.terefenko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się :)
    1. komentarz jest ;)
    2. banner: bookiatryk.blogspot.com
    3. obserwuję jako: I am no one

    OdpowiedzUsuń
  87. to ja też się ustawię w kolejce po takie cudowności :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. z chęcią ustawiam się kolejce :) obserwatorem zostałam nie z chęci dwóch głosów ale dlatego że podobają mi się Twoje prace :) pozwolę sobie zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam! Kolejka długaśna, ale też jest na co czekać ;-) Ustawiam się! Obserwuje jako Ania Czo,
    a banerek tutaj: wykonania.blogspot.com.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  90. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwatorem oficjalnie zostałam przed minutką, ale podglądam Ci e od jakiegoś już czasu ;-)
    Oczywiście CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się w tej długaśnej kolejce po te przydasiowe cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  93. No to ja tez sie zglaszam :)
    gatki-szmatki.blogspot.com
    mail: t.awanturnica@gmail.com

    PS u mnie garażowa wyprzedaż, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. oh jakże inne jakże cudne ... bardzo bardzo chce :P

    OdpowiedzUsuń
  95. jakie śliczności! wszystko mi się bardzo podoba:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Cudne cukiery! A kocur zmobilizował mnie do zapisu :)

    Wszystkie warunki spełnione:)

    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  97. Z przyjemnością zgłaszam się do Twojej zabawy:) Zapraszam również do mojej blogowej zabawy:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja do szczęścia się uśmiecham. Obserwuję jako Ana. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  99. Na końcu i ja się dopiszę bo same słodkości zapraszam też do siebie na rozdawajkę ;)))

    http://xymciadm.blogspot.com/2013/05/wiosna-w-moim-ogrodzie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...