niedziela, 28 kwietnia 2013

Transfer NITRO tutorial

Od początku uprzedzam - będzie dużo zdjęć.
Już jeden transferowy tutorial robiłam - transfer na mokrą farbę tutaj klik.
Dawno odkryto nitro do transferów, pomyślałam, że pokażę jak ja to robię :)
Szykujemy materiały:
nitro,wacik, wydruki laserowe lub xero (lustrzane odbicia napisów - w paincie - przerzuć w poziomie), łyżeczka, taśma maskująca i coś na co transfer zrobimy (w moim przypadku woreczek), folia zabezpieczająca.
Do materiału przyklejamy taśmą, wydruk, wydrukiem do materiału :) Możemy też unieruchomić wszystko przyklejając do podłoża
Nitro na wacik, nie dużo. Jak będzie za dużo - rozmaże nam się wzór. Po posmarowaniu papier robi się prawie przezroczysty
Teraz zadanie dla łyżeczki i cierpliwości naszej. Masujemy łyżeczką, masujemy...
Odklejamy taśmę maskującą i...
 i... najbardziej ekscytujący moment... odkrywamy i patrzymy czy wzór się odbił
 ta dam!!!! Kolorowy wzorek na woreczku
Druga strona - wzór czarno biały


 A potem to już pomysły wszelakie, dla mnie sukcesem było uszycie woreczków i rura na reklamówki - to ta z globusem.
 Jak widać i w kolorze i bez
 Druga strona
 Naprawdę szczególiki się kopiują

Wzorów szukam w internecie i na blogach "transferowych" TU i TU
A i można też transferować na farbę akrylową, na skrzynki, donice i co tylko wyobraźnia podpowie. Na surowe drewno też ładnie wychodzi :)
Polecam!

17 komentarzy:

  1. Świetny kursik:) Z chęcią z niego skorzystam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne woreczki! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda zachęcająco :) z pewnością skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopalnio pomysłów, kiedy Ty znajdujesz na to wszytko czas? :) Eleganckie transfery i fajny, szybki tutek :)
    Mnie ostatnio trudno znaleźć czas, ze wpis na bloga wrzucić :(
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tutorial bo zachęciłaś mnie do spróbowania :) (jak tylko rozkminie gdzie to nitro kupić i jak się toto nazywa po francusku :P)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to teraz poszalejesz z carPlanem.....u mnie na blogu juz niedługo nowe odkryte zastosowanie carPlanu - zapraszam za jakiś czas na blog:) Isza z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zachęcający tutorial, mam zamiar skorzystać, i to niedługo. A jak to jest z wytrzymałością wzorów (np. po praniu)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Postaram się wykorzystać tutorial. Twoje transfery zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowy tranfer wyszedł nadzwyczajnie! inne zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fascynujące!!! Chyba się pokuszę, choć nie wiem jak moja astma będzie się miała w zetknięciu i nitro
    Pozdrawiam cieplutko Jadwiga {http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.co.uk/}

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana moja ja już od jakiegoś czasu próbuję zrobić transfer na tkaninie i krew mnie zalewa że nic mi nie wychodzi . Używam nitro , unieruchamiam tkaninę i papier ze wzorem, pocieram łyżeczką ( aż mi się wydruk podarł tak tarłam ) i odbił się tylko nikły mało widoczny obrazek. Może jest błąd w drukarce ale próbowałam i z xero i z drukarek różnych niestety efekty marne.
    Chociaż nacieszę oczy Twoimi transferami bo są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja nie poddawaj się :) Czasem to kwestia tkaniny :)Ja gładzę wzór łyżeczką żeby docisnąć do materiału, robię to spodem łyżeczki. Powalcz z tym bo radocha jest ogromna jak się udaje :)

      Usuń
  12. hmmm, wygląda że to łatwe... aż mnie korci spróbować.
    fajny kursik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ świetny tutorial, zainspirowałaś mnie swoimi woreczkami. Chciałabym zapytać o materiały (Twoje na zdjęciach wydają się być lekko połyskliwe?): czy możesz polecić, jako praktyk, które tkaniny bardziej się nadają do transferowania wzorów? Czy bardziej płócienne, czy szorstkie, czy cienkie, czy...? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog, piękne prace! A co to jest to NITRO? Jakiś rozpuszczalnik? ;) A czy wydruk ze zwykłej drukarki być może? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...