poniedziałek, 5 grudnia 2016

W butelkach zaklęty smak nalewki

Święta coraz bliżej, co słychać, widać i czuć :)
Zostałam poproszona o zrobienie butelek, które po uzupełnieniu nalewką będą prezentem gwiazdkowym. Dawno nie dekupażowałam więc miałam stresik ale i ogromną przyjemność.
 Nie byłabym sobą gdybym nie "rzuciła" wzorków z szablonów i napisów z transferu.  Nalewka jest autorstwa Ani i o tym informuję w napisach i tagach.
Każda butelka z innym wzorem




Mam tylko nadzieję że będą się podobały Ani i Obdarowanym.

13 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobione butelki, na pewno będą się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takich butelkach na pewno nalewka smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają! :) Te szablony robią niesamowity efekt - cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! To na pewno będą trafione prezenty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj z takiej butelki to bym nalewki się napiła :D Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie naleweczki to dopiero będzie ozdoba nie jednego barku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Jakie śliczne! Wspaniałe te butelki poczyniłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie butelki to moja słabość. Robię nalewki i butelek ciągle brakuje. Muszę wykorzystać pomysł z nalewką na prezent. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...