piątek, 24 lutego 2017

Studniówka, beading i coś na słodko

Moje Dziecię miało studniówkę. Przygotowania zajmowały czas, emocje i wszystko co dawało się zająć.
Oli sukienka jest błękitna więc trudno było znaleźć biżuterię. Stwierdziłyśmy że trzeba spróbować zrobić własną.
Bardzo dawno nie koralikowałam, więc z pewną dozą nieśmiałości zajrzałam do koralików. Okazało się że chętnie będą współpracować. Zrobiłam wiele próbek, wprawek, przykładów. I pewnego przedpołudnia zasiadłam i uszyłam kolię. Koraliki toho i svarosky.
Ola była zadowolona z efektu dłubaniny matki, a ja gdy Jej koleżanki zwróciły uwagę na kolię :)

Tak na szyi się układa.

 
Zapięcie miało być długie, wypełniało trójkątny dekolt z tyłu.
Dorobiłam kolczyki i bransoletkę.
Na każdym zdjęciu jest inny kolor. Koraliki niebieskie to silver-lined milky montana blue.
Studniówka w opinii Oli bardzo się udała. Teraz młodzieży szykuje się do matury :)
I trochę kulinarnie. W walentynki było na słodko :)
Bardzo lubię piec cupcake. Kiedyś myślałam że to mufiny z dekoracją. Teraz już wiem że ciasto jest inne i stanowczo wybieram cupcake.


Mam nadzieję że moje zwolnienie zbliża się do końca. Starałam się wykorzystać unieruchomienie na rękodzielnicze zajęcia. Głównie szydełkowałam, kolejne dłubanki w następnym poście :)

18 komentarzy:

  1. Wspaniała kolia:) A "cupcakesy" wyglądają apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kolia. Córa zadawała szyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolia i wcale się nie dziwię, że zwracała uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna,prezentuje się po królewsku i będzie na pewno przepiękną pamiątką : ) A ciacha,no cóż ślina pociekła mi na klawiaturę laptopa i nie wiem jak to się skończy ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna i delikatna kolia - robi mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda, cuda, kolia naprawdę robi wrażenie, a że ręcznie szyta, to i unikatowa ;)
    A babeczki aż zasłodziły mi monitor - przecudne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet biżuterii :)
    babeczki też wyszły jak z bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne. To na słodko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I słodko...i elegancko...dużo smaku w tych wytworach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe i miśki, i owieczki:) Całkiem pokaźne stadko wyprodukowałaś:)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...