wtorek, 21 marca 2017

Szydełkowe miś i owce

Zabawa w szydełkowanie bardzo wciąga. Nie potrafię oglądać telewizora bez "machania" rękami. No, muszę mieć zajęte ręce, bo inaczej się uduszę :)
Więc tak sobie siedzę i robię misiole i owce. Fajnie wychodzą rozmiary w zależności od grubości włóczki. Ten kremowy miś całkiem słusznego rozmiaru wyszedł. Owiec już mamy pełną przekrojówkę rozmiarów.
Czasami zaprzyjaźniamy się z robótką i aż trudno się rozstać, ale serce się raduje jak wiem że jakieś Dziecię ciągnie za kadłub lub pęcinkę stwora :D

Michola kieruję na wyzwanie "Leśna przygoda"

Bardzo nie lubię wyszywać nosów, zajmuje mi to bardzo dużo czasu, a efekt nie jest satysfakcjonujący. Przyjechały do mnie nochale tzw. safety nose. I kamień z serca, a jaka przyjemność i szybkość. Pozdrawiam wiosennie!
Oj w tytule napisałam owce więc ...
najśmieszniejsza


20 komentarzy:

  1. Jakie urocze i fotogeniczne słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie piękne i słodkie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś i owieczka razem - skradły moje serce... Są tak urocze, że gapię się w monitor maślanym wzrokiem... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misio jest uroczy , owieczki z resztą też :)
    Śliczne zwierzaki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedźwiedź prosto z lasu :) nie dość, że leśne zwierzę, to jeszcze taki leśny kolorek :) a szydełkowanie uzależnia :D ja zaraz chwytam za szydełko, włączam coś do obejrzenia i tak jak Ty będę machać rękami aż mi się Bąbelek obudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocze maskotki, mi też ciężko by było się rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodkie zwierzaczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczności <3
    Jest coś w tym, że się źle film ogląda gdy ręce nie mają zajęcia. Jakoś tak nie naturalnie wręcz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne, jak na nie patrzę to czuję się jak dziecko :)
    Uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze szydełkowce:) Bardzo oryginalna ta ostatnia owieczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Same slicznosci jestem zauroczona.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne! Owieczka wymiata :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ śliczne. Dawno do Ciebie nie zaglądałam. Ale lubię Twój blog bo tez jak ja łapiesz się różnych technik. Jakoś nie idzie przestać kombinować. Szydełko omijam szerokim łukiem chociaż takie grube koszyki to nawet zrobiłam ostatnio. Marzą mi się takie misie na szydełku. Śliczne toto jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. och! te owce są słodkie! Ja się szykuję na dzierganie owieczek właśnie- ciekawe co i tam wyjdzie, ale Twoje naprawde są ladne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lampion jest przecudny, kupne latarenki mogą się schować. Żyrandol mega ostatnio sama robiłam taki ze sznurka - super zabawa :)

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...