sobota, 24 czerwca 2017

Kamienna donica DIY

Ale mam zaległości! Uch! Nazwijmy, że ten post jest początkiem nadrabiania niniejszych 😁
Chciałam się podzielić jak z plastikowej doniczki zrobić ceramiczną i to ruszoną zębem czasu.
Plastikowa doniczka, nakleiłam dekor, tu korona z kleju na gorąco
Pomalowałam ciemniejszą tutaj szarą farbą
Czekam aż wyschnie. Jaśniejsza farba w tym przypadku biała i trochę dziwnych poczynań teraz: mianowicie gdzieniegdzie sypiemy cukier na mokrą farbę.
Suszarką suszymy farbę jednocześnie rozgrzewamy cukier który wilgotnieje, odstawiamy i czekamy aż wszystko będzie suche. Wtedy wycieramy resztę kryształków cukru i zostają "kamienne" wżery.


Różne wzorki, tutaj z zimnej porcelany, bo klej na gorąco nie jest aż tak elastyczny. Moja ulubiona foremka



Na koniec warstwa lakieru i oto...
Kamienna donica.

27 komentarzy:

  1. No powiem - fiu, fiu! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z "oblecha" do miss ogrodu! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą doniczką...ale ona chyba na zewnątrz się nie nadaje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt, zdecydowanie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Wspaniała, jak prawdziwy antyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wyglądają nieziemsko, w starym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja kocham takie rzeczy,super efektowne i takie wręcz z duszą ♥ pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kopciuszka zmieniłaś w prawdziwą królową : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Można powiedzieć - czego to ludzie nie wymyślą. Gdyby nie opis to kamienna donica na 100%. Podziwiam efekt i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ta foremka idealnie pasuje do doniczek. I jak tu cokolwiek wyrzucić jak wszystko może się przydać.
    Z takich czarnych kopciuszków wyczarowałaś królewny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Powiem Ci, że gdybym miała jakies rośliny w domu, to bym nawet wykorzystała. Niestety u mnie przetrwają tylko kaktusy 😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem tak- wspaniała i pomysł odjazdowy, chętnie bym taka widziała w moim ogrodzie, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna! Wykorzystam pomysł.Zobaczę co mi wyjdzie. Dzięki Anette:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. o prosze! niby nic a taki fajny efekt :) fajny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem oczarowana takim cudenkiem, że mozna coś zrobic z plastikowej donicy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogórasy i kabanosy wygrywają!!! Rewelacyjny prezent. Chyba ukradnę pomysł.

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  19. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  20. Super donica! Ważne jest to aby mieć wizję. A co powiecie na donice podświetlane https://monumo.pl/donice-podswietlane/ ? Nadają się nie tylko do domu, ale także do ogrodu czy na taras. Takie donice stojące przed wejściem do domu, restauracji lub na tarasie pięknie rozświetlą i umilą wieczór.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...