środa, 25 kwietnia 2018

sculpture painting - nowa technika

Nie powinnam mieć dostępu do internetu. Tak niby, nigdy nic, przeglądam sobie piękne strony i bach! Nowa technika, nowe wyzwania i stale zaprzątnięty mózg. Maleńka wprawka - taki wstęp do poszukiwań.
A teraz będę poszukiwała masy, która będzie bardziej odpowiednia, lepiej się będzie utrzymywała i będzie miała lepsze "wypukłości"
Teraz zdjęcia:



Najpierw biała masa, nakładana szpachelkami. I to jest strefa poszukiwań. Powinna być bardziej plastyczna, bardziej sztywna.
Po zaschnięciu trochę akwarelek. 


Jak widać to jest wprawka, wytrzymać nie mogłam, żeby nie spróbować, uwielbiam poznawać nowe techniki.
I z bliska kolorowe


Mistrzami techniki są Rosjanie. Jak dobrze że kiedyś mnie tego języka uczyli 😁
Będę się uczyła i doskonaliła w sculpture painting, bo to jest przednia zabawa.

13 komentarzy:

  1. wow
    zaskakujesz mnie kolejny raz.
    świetnie Ci to wyszło...będę czekac na kolejne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne. Mnie się też bardzo podobał obrazek/płaskorzeźba w stanie naturalnym, czyli białym. Fajnie by pasował do stylu shabby
    chic.

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam na fb filmik pokazujący tą technikę:))podoba mi się efekt:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow fajna technika, super Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo, boję się oglądać net, że znowu coś nowego znajdę 🤣 ale to jest piękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo człek ciągle chłonie jak gąbka;)))
    Debiut zaliczony pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesująca technika, będę czekać na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny 'obrazek'. Wcale się nie dziwię, że musiałaś wypróbować nową technikę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, bardziej podoba mi się nie pomalowane. Sama fakturka. W czym rzeźbisz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...