wtorek, 12 czerwca 2018

Ważka mixed media, czyli przy użyciu technik wielu

Wielbię ważki, wszelakie. I tak obrazek powstał.
Ważka papierowa, pokolorowana i uwypuklona.
W dzieciństwie robiłyśmy "widoki" - kwiatki i pazłotka ukryte pod szybkami i zakopane w ziemi. Ile było emocji... czy koleżanka, która widok zakopywała ze mną, nie zdradziła sekretnego miejsca?, czy nikt nie odkrył i nie wykopał...
Tutaj szybka wypukła
dlatego tak trudno zrobić zdjęcia, bo szybka odbija każde źródło światła.
Używałam mas strukturalnych, szablonów, foremek do wycisków


psikałam mgiełkami, smarowałam woskami i farbami


i wisi sobie ważkowy obrazek


24 komentarze:

  1. Ważka robi wrażenie! A co to znaczy uwypuklona? Jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwypuklona - wycięłam z papieru i położyłam na miękkim ręczniku. Po lewej stronie kulką masowałam i papier się tak uwypuklił

      Usuń
  2. A sama ważka? Jak powstała? Wygląda jak klejnocik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi słów- ta praca po prostu zachwyca! zaczarowała mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczarowałaś mnie!
    Zachwyciłaś!
    Zainspirowałaś!
    Patrzę i patrzę i - słów mi brak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi wrażenie - ciekawa i piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, pełna detali, które odkrywa się stopniowo...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite. A widoczki muszę Małej pokazać, bo gdzieś tak umknęły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak dawno mnie tu nie było, przepraszam......świetny, świetny, a tak na marginesie szafa wyszła odjazdowo czym zmatowiłaś? mozna wiedzieć pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...