sobota, 29 lutego 2020

Szydełkowe misie

Mogło się wydawać, że po świętach Bożego Narodzenia, następny wpis będzie na Wielkanoc. Nie mam natchnienia i nie na robótki, ale na robienie zdjęć. Dłubię sobie, wróciłam do szydełka i jajek, ale to może w innym poście. Bardzo lubię wybierać włóczkę, wymyślać co tym razem, małe, czy duże 😃
I tak powstają misie, zajączki a czasem mutanty.
Znalazłam wzór na misia który robi się bez zszywania, a zszywania właśnie nie lubię najbardziej. Wielkość misia zależy od grubości włóczki, ten jest malutki.
Szydełkową historię w 2020 roku zaczęłam od takich trochę zmutowanych stworków
Zaczęłam od jednego, ale wydawał mi się smutny. Teraz ma towarzystwo, z za dużym nosem, ale o urodzie nie będziemy dyskutować 😉

Wracając do małego różowego misia, też nie chciał być sam.
No to ma towarzystwo ufoludka 😂
No już dobrze
 Nie ma jeszcze serduszka (z Chin nie doszły)
I tak są dwa kolorowe, dwa różowe malutkie misie, a każdy ma inny wyraz twarzy - taka sytuacja.

13 komentarzy:

  1. Cudne misie. Nawet bez serduszka ten różowy jest przeuroczy. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne misiami:) Lubię takie dziergadełka.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie maleństwa są śliczne, obojętnie jakie minki i główki maja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajaj, jakie słodziaki 😍 Żadne mutanty ani ufoludki ;)
    Też miałam przez moment kryzys na robienie zdjęć i wpisów na bloga. Oby i Twój minął, bo zdecydowanie za rzadko jest okazja podziwiać Twoje prace.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie misiaki najbardziej lubią dzieci, bo mieszczą się w małej rączce. Sympatyczne dziergadełka pokazałaś! Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodkie te misiaczki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

  7. A mnie się każdy miś podoba :) niezależnie w jakim jest kształcie czy kolorze ;) naprawdę są bardzo sympatyczne :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka misiowa ekipa! :D Super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...