piątek, 15 września 2017

mixed media i fascynacja rdzą

Fascynacja to dobre słowo, wszystko bym rdzewiła, postarzała i zamieniała na metal.
I tak właśnie powstała taca jako próbnik wszystkich technik, preparatów i wiadomości z internetu.

Taca była bardzo stara, zużyta i tak naprawdę  do wyrzucenia.

Jakiś plastik z niej schodził płatami :)
No i zaczęłam ciapać, szpachlować, przyklejać, smarować, posypywać.
Ma trochę dekupażu,

trochę szablonów,

trochę  odlewów z foremek,

trochę preparatu rdza.
Jak widać wszystko próbowałam pordzewić i używałam po pierwsze preparatu (metal +kwasy), po drugie "cudownego" środka domowego do rdzewień czyli...
cynamonu (tadam!!!)
Tak, tak cynamon kolorem i strukturą przypomina rdzę, jest na wycisku z foremki  i mam wrażenie że bardziej prawdziwie wygląda niż preparat.
A poniżej wszystko w jednym czyli preparat posypany cynamonem 😆
A poza tym używałam stempli np spękania Stamperii. Ostatnio wszystko mam popękane bo tak mi się podobają i łatwość robienia jest cudna - trochę farby i pach - spękania gotowe :)
 Taca spełnia swoją rolę, nosi szklanki, talerze tudzież sztućce.

 Pozdrawiam, mam nadzieję że niecałkowicie zerdzewiała :)


15 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Też ostatnio polubiłam się z rdzą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mnie jakoś to nie kręci, a gdzie nie czytam, to wszyscy za...coś ze mną nie teges
    hihi
    Ale doceniam ogrom włożonej pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Taca wygląda niesamowicie, każdy centymetr kwadratowy można uważnie oglądać i podziwiać - piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! Co do cynamonu potwierdzam, uwielbiam z nim pracować. Tanio, efektownie i jeszcze pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna metamorfoza tacki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem tego cynamonu! Nigdy nic nie rdzawiłam, a wręcz odwrotnie. Nie wiedziałam, że rdza jest modna. Taca naprawdę wygląda jak stary metal. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nabrała lat ale w dobrym znaczeniu i oczywiście szyku i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, jestem pod wrażeniem efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna taca, dziękuję, że podzieliłas się z nami zastosowaniem cynamonu, wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Taca wygląda teraz jak obraz.
    Piękna praca. Bardzo mi się podoba całość.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż:)nie moja bajka ,ale doceniam jak bardzo się napracowałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, tak pięknie postarzonej, to pewnie na wykopaliskach by się nie znalazło ;) Cudna wyszła taca! I z jakim klimatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę przyznać że bardzo ciekawy pomysł. coś innego 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity efekt! Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...