wtorek, 3 października 2017

Mi się, misiowo i szydełkowo.

Coraz bardziej jest jesiennie. Uwielbiam siedzieć na kanapie i dłubać, szydełkować, przyklejać...
Wypróbowywałam wzór z amigurumi today, i jak widać podoba mi się, bo już są trzy misie i chyba jeszcze będą kolejne 😊
Jako że jesienne stwory to w jesiennej scenografii prezentowane.
Robiąc zdjęcia, spotkaliśmy konika polnego lub świerszcza (głosy są podzielone)
To duże stworzenie, w porównaniu do misia.
Jak już misie są w plenerze to robię im zdjęcia w każdym miejscu i na każdym drzewie 😉










Wstawiłam wszystkie zdjęcia które zrobiłam, nie łatwo jest wybrać.

25 komentarzy:

  1. Takim ekstra modelom należała się solidna porcja zdjęć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sesja i fajne tęczowe misie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne misie i świetna sesja zdjęciowa (chyba fotki z muchomorami najlepsze) :) A to stworzenie, to najprawdopodobniej pasikonik zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne misie,cudowne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie misiaczki. Jak zobaczyłam zdjęcie na sosence, to pomyślałam o choince. Fajnie by wyglądały. ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze misiaczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) Też wpadłam w fazę szydełkową ze wzorami z amigurumi.today

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja cię kręcę: ALE SŁODZIAKI!!!!!!!!!!!!!!!!
    Chrupałabym, wtulała się w nie rozkosznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne misiaczki i cudowna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zobaczyłam chciałam napisać słodziaki, ale Emilia była pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny miałaś pomysł z tą cieniowaną włóczką, misie są genialne, zdjęcia w plenerze dodają im uroku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne misiaki - w dodatku jak świetnie pozują :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne te misiaczki. Ten tęczowy słodziutki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie urocze misiaki! Cudne!!! Super sesję im urządziłaś:) Zdjęcia miśka z małym muchomorkiem -mega! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały misio, a jakie fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, milusie misie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie są :*
    Świetna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jejciu jakie śliczne i te kolorowe cudne

    OdpowiedzUsuń
  19. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...