środa, 8 listopada 2017

Lawendowe panienki i łapacz snów

Lawenda już dawno zebrana, ususzona i zapewne u niektórych w szafie. Bardzo chciałam zrobić lawendową panienkę i w końcu w tym roku zrobiłam. 😀
Powstały dwie - jedna ma parasolkę z wykałaczki


Druga z  talią związaną wstążką


Trafiły do różnych domów i muszę dorobić swoją własną. (będzie z parasolką)


Łapacz snów też "chodził" za mną też prawie rok.Na wiosnę uzbierałam pióra bażanta i byłam pewna że zrobię przez wakacje. A jako że w tym roku takowych nie miałam więc powstał na jesieni.



Pięknie powiewa na wietrze, będzie wisiał na miejscu gdzie będzie targany wiatrem, bo taki wydaje mi się najładniejszy.




Zdjęcia jeszcze słoneczne ale ja już zaczynam przygotowywać się do świąt. To taki miły czas, długie jesienne wieczory przed świętami.

16 komentarzy:

  1. Śliczne panienki i świetny łapacz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawendowe panienki są urzekające, a łapacz bardzo pomysłowo zawiesiłaś, świetnie wygląda.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Panienki wyszły świetne!
    Do łapaczy snów jakoś się nie mogę przekonać, choć w Twojej wersji bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne te panienki , przykuwają uwagę :)
    A takiego "rozwianego " łapacza zazdroszczę *

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne lawendowe panienki!!!Wspaniały łapacz snów!!!Świetnie się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te lawendowe panienki, ale najbardziej jednak urzekł mnie łapacz - uwielbiam pióra bażanta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panienki fajne:))u mnie na balkonie lawenda jeszcze kwitnie i ma się całkiem dobrze:))więc mam nadzieję,że przezimuje i będę miała piękną w przyszłym roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Panienki lawendowe sa świetne, a łapacz odjazdowy, super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Panienki przecudnej są urody :). A łapacz bardzo podoba mi się w Twojej wersji z piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lawendowe panienki prześliczne. Co do łapaczy snów, to ich nie lubię, manipulowanie snami mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  12. Panienki cudowne,więc nie dziwię się,że zniknęły : ). Łapacz snów genialny w niebanalnym kolorze bażantowym : ) Buziak : )*

    OdpowiedzUsuń
  13. Lawendowe panienki są cudowne.Lalscx mnie urzekl.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny łapacz. Pióra cudnie wyglądają w słońcu.
    Panienki urocze.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...