niedziela, 3 grudnia 2017

Już świątecznie - początek

Świątecznie się zaczyna nie od grudnia, ale od września. Mam jakąś trudność robienia zdjęć i dlatego zapewne tak późna publikacja. Niektóre rzeczy świąteczne są już zrobione i już oddane, tak ja ta butelka.
Robiona decoupagem.
Kawałki muru zrobione z glinki, chyba Jowi.


Jako, że nie miałam śniegowej pasty, użyłam domowo robionego śniegu. Polecam ten sposób bo sprawdza się fajnie. A więc:
farbę białą należy mieszać z sodą (taką spożywczą) do uzyskania konsystencji chropowatej.
I taka oto butelka jest preludium do świątecznych dekoracji 😃

15 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiona butelka. Ślicznie to wygląda.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna!!! Jesteś mistrzynią w tworzeniu takich rzeczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocie okienko śliczne. Gdyby tak ledową lampeczkę do środka włożyć, byłby jeszcze ładniejszy efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna,zaskakujesz mnie kreatywnością i pomysłami. Bardzo oryginalna dekoracja na święta.
    Pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna butelka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna buteleczka, cudowny wstęp do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyszła :) Chodziło mi kiedyś po głowie ozdobienie butelki w podobny sposób, ale jakoś nie zrealizowałam... Twoja jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...