poniedziałek, 28 października 2019

Domki, domki :)

Wiedziałam, że na jednym się nie skończy. To wciąga. Spacerując, człowiek się rozgląda za deskami nadającymi się na domki. Wyratowała mnie Koleżanka z pracy i przyniosła deski. Przycięłam, wyszlifowałam i domków mam na zaś, a jak na razie zmalowałam dwa.
Baardzo przyjemnie się maluje te chatki, można bawić się kolorami, fakturami.

Co ten domek miał na sobie! i okna prostokątne, i okrągłe, i płotek, i kwiatki, ale Koleżanki z pracy stwierdziły że mniej znaczy więcej i został taki.
Ale kotka i kwiatki "wcisnęłam" 😉
Trochę bardziej zaszalałam na niebieskozielonym domku.
 Balkon przy oknie na strychu to konstrukcja z gwoździków, drucików i nitki.
Suszarka na pranie to też gwoździki i druciki
 

 Szare gaciochy w kropki wyprane suszą się i powiewają na wietrze.



I tak rośnie, jak na razie ulica, a może później miasto.
Zaczęłam robić dekoracje świąteczne, ale o tym w następnym poście.

14 komentarzy:

  1. Domki fajowe! To uzależnia, ostrzegam;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne domki, a szczególnie podoba mi się ten szaro-różowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne domki i widać ,że zamieszkałe przez male ludziki bo ktoś pranie wywiesił;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka w pastelowych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach 😍 Jak dla mnie więcej znaczy lepiej ;) Zielononiebieski bardziej mi się podoba :) Pomysły z balkonem i suszarką są świetne!
    Czekam na dalsze budowle :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te domki, bardzo radosne :) Muszę przyznać, że najbardziej urzekł mnie kotek i gacie w kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne domki. Ja zrobiłam kilka z drewna wyrzucanego przez morze. Zawsze na plaży zbieramy wygładzone przez fale kawałki drewna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne,buzia się cieszy na ich widok😊😊😊czekam z niecierpliwością na post świąteczny i kolejne domki😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Są mega cukierkowe.....mam takie od Malmelków cieszą oczy i serducho pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Super domki! Za chwilę powstanie cała osada kolorowych domków do zamieszkania. Działaj, trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze takie bajkowe...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne domki. Uliczka się rozbudowywuje :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te domki, ale brakuje mi kota i psa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...