środa, 5 maja 2021

Kolejne święta minęły

 Kolejne święta minęły, nawet majówka już za nami. Stale coś robię, dłubię, potem robię zdjęcia a później...

brak czasu, chęci i czegoś jeszcze (nie wiem czego) i nie publikuję, a czas sobie płynie i płynie. Odstępy postów coraz dłuższe i na blogu bezruch.

Może pokazując świąteczne pisanki odczaruję ilość pisanych postów - materiał mam.

Zacznę już:

te święta też były dziwne, znowu spędziłam je z rodzicami przez okno, Robiłam dużo pisanek na prezenty. Wymyśliłam sobie takie swoje własne. Na czarnym tle złota farba, malowana jak woskiem.






Pudełeczka robię sama ze ścinków kartonów które dostaję z pracowni poligrafii.



Liczę na to, że niedługo się spotkamy w kolejnym poście.

6 komentarzy:

  1. Piękne jajka i ich oryginalne opakowanie. Ja w tym roku nie zrobiłam ani jednego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają szykownie i ekskluzywnie, opakowanie jeszcze bardziej to podkreśla.
    Mnie też ostatnio jakoś trudno było zabrać się za publikację postów, ale przemogłam się ;)
    Czekam na kolejne posty :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. FANTASTYCZNE!!! Wyglądają elegancko - szczególnie w tych pudełeczkach. Świetny pomysł na piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne te Twoje pisanki. Z pewnością obdarowani bardzo się z nich ucieszyli. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te Twoje czarne pisanki. Fajny pomysł. I ładnie zapakowane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie! Pisz więcej!:-) Chociaż ja też sobie obiecałam "być" częściej, a potem wychodzi jak wychodzi..:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...