czwartek, 21 lutego 2013

Wiosennie - kusudama

Obserwowane na innych blogach początki dekoracji świątecznych mówią że wiosna się zbliża (albo że wszyscy chcą ją przybliżyć). Też zauważam u siebie "ciągoty" do innych kolorów :)
I uwiłam sobie kusudamę. Fajną rzeczą w tym wzorze jest uniwersalność, bo i na Boże Narodzenie i na Wielkanoc się nadaje.  Gdyby ktoś chciał też sobie taką zrobić: tutorial curler kusudama.
Na filmie jest zrobiona z 18 elementów, ja robię z 30, bo łatwiej się łączy i "bogatsze" są takie.
A co najfajniejsze - kleju nie trzeba.



 A potem w domu wszędzie wiszą kulki ;0

5 komentarzy:

  1. :)
    Wciąż zaskakujesz nowościami :) Pozytywnie rzecz jasna :) A ja jutro zademonstruję trójkąty w moim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wczoraj złożyłam kwadraty w trójkąty, dzisiaj złożyłam kulkę

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...