czwartek, 28 lutego 2013

Ażurowe pisanki - sezon rozpoczęty

Ażurowe pisanki zaczęłam robić już w wakacje (dostawa wydmuszek gęsich), ale odczuwalna jest już bliskość świąt. Stąd pojawiające się motywy wielkanocne. Miałam potrzebę zrobienia innej pisanki więc wymyśliłam, że czarnych jajek nie jest tak dużo, i...
zrobiłam, czarna błyszcząca (nie widać na zdjęciach) z brokatem i białym reliefem. A, że miałam melodię na błyszczenie to kolejna wydmuszka też z brokatem :)
Wspomnę, że "koszyk" zrobiony jest z serwetki usztywnionej Poverpol'em. Sztywne to,to, że można kamienie kruszyć.
Poniżej zdjęcia z lampą i bez

8 komentarzy:

  1. Bombowe :) A "koszyk" podoba mi się jeszcze bardziej niż jajka :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne. Tej czarnej nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę sezon się zaczął, śliczne jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, cudne :) a serwetka sprawdza się świetnie jako koszyczek na jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności te jajka, ja swego czasu też podjęłam próbę, ale na kurzych i efekt był taki, że miałam pełno skorupek i nabawiłam się alergii, no i po robocie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...