poniedziałek, 9 września 2019

Bransoleta z koralików z odzysku

Pewnego dnia w sklepie second hand zobaczyłam kopertówkę całą wyszytą koralikami, a że była wyprzedaż, a kopertówka była poplamiona, to z 1 zł. została przeceniona na 25 groszy 😁
Córcia pruła, ja prułam i tak w woreczku mam 250 gr. pięknych, w kolorach starego złota koralików. Nie są idealne, proste jak toho ale kolor rekompensuje wszystko.
Koraliki wołały: "zrób coś z nas..."
No, nie dałam się prosić i jest, bransoleta
 Ten wzór, to podstawa caprice, bardzo lubię dodawać tak po 5 koralików i kolejne 5
 Ale nie chciałam zasłaniać tych koralików kryształkami
 Fascynujące jest jak na różnych tłach prezentuje się bransoletka - dlatego tyle zdjęć
 miałam problem z zapięciem, nie mogłam znaleźć w kolorze antycznego złota, do zaciskania tej szerokości, więc zdecydowałam się zrobić takie pseudo toggle


 Bransoleta jest, a koralików jakby wcale nie ubyło.
Nie wiem jak Wy, ale ja już myślę o świętach i może użyję tych koralików do dekoracji bombek.

14 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka, bardzo pracochłonna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WhatsApp 2020 Good to use and an extremely reliable tool for communication. It likewise reveals a constant boost in voice and video phone calls. WhatsApp 2020 New version simply requires to enhance the waiting time between callers.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda. Często wykorzystuje koraliki z odzysku do różnych celów, bo takich bransoletek to nie umiem robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie cuda, to się nazywa stworzyć piękno z tego co było niechciane... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo Paaani 😍😍😍😍 Moje klimaty 😊 Nie tylko koraliki uratowane, ale w dodatku jakie piękne nowe życie dostały. I faktycznie najlepsze jest to, że niby bransoletka jedna, a wygląda różnie z różnymi tłami 😊
    Aż drżę myśląc, jakim cudem będzie bombka z ich wykorzystaniem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna bransoletka, wygląda wspaniale! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bransoletka. Koraliki przydadzą się do innych projektów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, to się nazywa okazja :) Fantastyczne wykorzystanie koralików, bransoletka pięknie się prezentuje, świetna kolorystyka. Bombki zapewne również będą obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej ta bransoletka wyszła fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka bardzo elegancka!!! Warto było ją przygotować!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa z takimi koralikami "z odzysku" :) fajnie wyszła bransoletka :) mnie także zdarza się uzyskiwać materiały w ten sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta bransoletka. Bardzo ładny kolor.
    Dałaś torebce drugie życie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...