niedziela, 16 czerwca 2013

Wyniki candy

Prowadzenie bloga pozwoliło mi poznać Was wszystkich. To szczególny czas kiedy tak wiele się uczę od Was i mam możliwość podzielenia się moimi umiejętnościami (nawet jeśli są wyrobnicze)
Dowiedziałam się jak wiele jest osób objętych rękodzielniczym wariactwem i moje osamotnienie odeszło w siną dal :)
Jak ogłaszałam candy panikowałam, że moje rozdawajki nie spodobają się, zadręczałam rodzinę, znajomych i całe otoczenie.
Bardzo, bardzo podnieśliście mnie na duchu. Dziękuję Wam jak nie wiem co! Dziękuję!
Tak liczne grono i to tak uzdolnionych osób u mnie :) 
Ale do rzeczy:
Ola moja latorośl, wzrostu słusznego była "maszyną losującą" lub sierotką Marysią jak kto woli.
Karteczki przygotowane do losowania:
 Losowanie:
 i WYLOSOWANIE
Gratuluje!
I przepraszam za błąd (zjadłam "e")
  http://madeleinehandmade.blogspot.com/
Oleczka bardzo żałowała, że tyle ludzi się zgłosiło, a Ona tylko jedną osobę ...
No więc wybrało Dziecię trzy nagrody pocieszenia (zostaną niespodzianką) i losowanie kolejne przeprowadziło, i wylosowało:

 http://bozenawdaniec.blogspot.com/
Proszę o adresy na anette196@wp.pl
Mam nadzieję że Magdzie spodobają się transfery i przyniosą dużo radości :)
Pozdrawiam ciepło :)

37 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym osobom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę i gratuluję ngrodzonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zwycięzcom! :) i bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci za miłą zabawę żałuję, że mi się nie udało ale gratuluję wygranym.Pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu mnie ominęło szczęście. Ale gratuluję zwycięzcom, a Tobie dziękuję za emocje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci, Anette, za zabawę :) Gratuluję wylosowanym szczęściarom.
    Masz urokliwego króliczka ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaaaaaaaaa, ale się cieszę, chyba zacznę wierzyć, że mam szczęście :D :D :D
    Dziękuje Ci za zabawę i dobre serduszko, że postanowiłaś obdarować więcej osób, dzięki temu mam niespodziankę. Dzięki Wielkie. Pozdrawiam i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wylosowanym i bardzo dziękuję z zabawę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwycięzców :) dziękuję pięknie za zabawę, czekam niecierpliwie na następne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dziękuje za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyń :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jak pociechy losują, zawsze jest większa szansa na bycie wylosowanym. gratuluję szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gapa ze mnie, dopiero teraz zauważyłam,że zapisałam sie u Ciebie dwa razy, to gapiostwo, nie chęć przechytrzenia losującej ;-)

      Usuń
    2. nie podejrzewałam Cię o chytrość (ha, ha) zobaczyłam i dałam Ci dwa losy :) Mimo frekwencji przywiązuję ogromne znaczenie do każdej Osoby indywidualnie i Każdego jakbym znała i zobaczyłam :)Bardzo mi miło że stałaś się obserwatorem. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. dziękuję za zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za zabawę i emocje:) Gratuluje dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwyciężczyniom gratuluję a wszystkim dziękuję za wspólną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje,i serdecznie dziękuje za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uściskaj ode mnie Oleńkę za to, że było jej mało losowania jednej osoby :).

    Lecę wysłać e-maila.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje:) Bardzo dziękuję za zabawę:P)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za miłą zabawę :-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...