niedziela, 29 grudnia 2013

Wymarzona torba z filcu

Bardzo chciałam mieć torbę z filcu. Chciałam nawet zakupić filc i uszyć (a szyć nie umiem) więc zamiar był skazany od początku na porażkę.
Nic nie podejrzewając poszłam do sklepu z "piegowatym robalem" i ...
torba filcowa i za baaardzo małe pieniądze.
Czekała biedna na czas poświąteczny i możliwości przerobowe, patrzyła na mnie, wołając a ja nie mogłam nie odpowiedzieć :)
I oto powstała, taka jaką chciałam, dofilcowałam i jest :)
 A że cierpimy na chroniczny brak światła zdjęcia przy sztucznym świetle w łazience (tam najjaśniej). Aparat szalał z kolorami.





28 komentarzy:

  1. Super torba,lubie takie filcowe cudeńka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko podziwiać jaka śliczna torba wyszła ,i te kwiaty śliczne jak by były odpinane to jeszcze za broszkę można by było ponosić .
    Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień to wyzwanie nawet dla dobrego aparatu,życzę Ci by w nowym roku wyzwań nie brakowało i Tobie,byś je podejmowała i czerpała radość z ich pokonywania,marzeń ,miłości i czasu ile potrzebujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dofilcowałaś ;D Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może szyć nie umiesz, ale upiększać uszyte nie przez siebie rzeczy potrafisz fantastycznie :) Piękne te mako-różo-bratki ;)
    W nadchodzącym roku życzę Ci droga koleżanko, abyś była szczęśliwa :) Bo szczęśliwy człowiek przyciąga pozytywne zdarzenia, więc wszystko wtedy się udaje :) Pozdrowionka i buziaki, Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne filcowe kwiaty, torebka wygląda rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Filcowe torby też mi się podobają.Twoja z dodatkową dekoracją wyszła rewelacyjnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się marzy taka torba . Twoja jest świetna!
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęścia , miłości, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :-) Zawitałam dzisiaj do Ciebie i jestem zauroczona Twoimi pracami i niesamowitą wszechstronnością. Dziękuję za odwiedzinki u mnie - dzięki temu poznałam kolejną piekielnie uzdolnioną kobitkę.
    pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombowa sama bym taką chciała

    OdpowiedzUsuń
  13. Dofilcowane :) Piękna torba wyszła. Nie ma jak znać się na wszystkim i mieś midasowy dotyk :)
    Pozdrawiam ciepluchno

    OdpowiedzUsuń
  14. torba slicznie się prezentuje :)
    o i wiem cos o zdjęciach przy sztucznym świetle , a jeszcze okna mam od zachodu to jak rano nie zrobię tu puźniej cięężko oj ciężko

    OdpowiedzUsuń
  15. I to jest fajne, że wystarczy trochę coś ulepszyć i mamy piękną rzecz...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...