niedziela, 10 marca 2013

Spotkanie prewielkanocne

Wczoraj bawiłam na spotkaniu grupki twórczych, baaaardzo twórczych kobiet. Królowały jaja, głównie ubierane  - a w co były ubrane...
Były też wiercone, jaja oczywiście. Najpierw efekt zbiorczy: (bez moich jajek)
To już robione przeze mnie:


A teraz coś dla ciała :)
Na blogu Agnieszki znalazłam przepis na drożdżowe rogaliki. Przepis doskonały, szybki (czyli jaki lubię), łatwy i pyszny. Na prawdę polecam, z resztą nie tylko przepis, blog Agnieszki jest baaaardzo ciekawy.
na słono z masełkiem czosnkowym 
na słodko z jabłkiem

4 komentarze:

  1. Wielkanoc nadchodzi coraz większymi krokami :) Oby wiosnę przysłała przed sobą :) Jajeczka urocze! To quillingowe z poprzedniego posta-mistrzostwo!
    Cieszę się, że przepis się przydał, udał a efekt uradował podniebienie :) Na słono nie próbowałam :) Chyba trzeba nadrobić :) Pozdrawiam cieplutko-wbrew pogodzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo! jajko z filcu! :D świetna sprawa, ślicznie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owocne spotkanie. Szkoda że ja chora!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...