piątek, 8 marca 2013

Wielkanocne dekoracje i misie

Cały czas robię coś wielkanocnego, ale w tak zwanym międzyczasie (przy "oglądaniu" telewizji, bo bardziej słucham niż oglądam) robię misie.
Ten post miał być z ozdóbkami więc pierwsze zdjęcia ich właśnie.





A teraz misie. Co prawda zrobiłam zdjęcia tylko dwóch, bo tylko tyle mi się ostało :)
Za każdym razem robię je coraz większe, mają już po 20 - 25 cm.


Zwróćcie proszę uwagę na mój stempel na zdjęciach :) Już od dawna chciałam sygnować swoje zdjęcia i na początku myślałam o imieniu, ale przecież ja chcę się uczyć nowych rzeczy, i...
I zrobiłam sobie stempel w gimpie :) i już go trochę zmieniłam :) i mam jasny i ciemny :) i zapisałam go jako pędzel więc jest wygodny jak nie wiem co :)
I już wystarczy...

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...